måndag, augusti 01, 2005

Länkar till familjen

Lovade förut att länka till min systers musiksida när den blev klar. Det är den nu! Hon heter Teresa Axner och här kan man läsa om henne och hennes texter. Snart kommer man kunna ladda ner låtar och köpa t-shirts också. Tills dess kan man höra hennes låtar på restaurang Taj Mahal i Västerås på lördag 6/8.

När jag ändå lade in hennes länk så passade jag på att göra en liten familjesektion i länklistan. Där hittar man också min pappas sida Illustrerade klassiker där man kan titta på hans fina illustrationer av svenska träbåtar - och beställa färdiga bilder eller en illustration av ens egen båt. Där finns också länk till min bror Johannes - för tillfället frilansande webkille med ett gigantiskt bildarkiv från sin vardag i Göteborgsförorten.

Om fler i min familj publicerar sig elektroniskt kommer de såklart också återfinnas i länklistan såsmåningom!

Inga kommentarer: