onsdag, juli 27, 2005

Cred från Helle ger prestationsångest

Har haft lite prestationsångest inför bloggandet idag eftersom min blogg (liksom rebellas och fredriks) rekommenderades av Helle Klein på hennes blogg idag. Otroligt roligt men ganska läskigt. Nu måste jag ju vara originell och smart och rolig så folk som hittat hit vill fortsätta läsa. jag ska göra mitt bästa!

Nu när jag ändå skriver ett sånt här mer spekulerande inlägg kan jag kanske passa på att uppmärksamma er på att jag har lagt till en del nya länkar till bloggar, samt infört listan "i min playlist" där diverse låtar som jag lyssnar på står med, utan inbördes ordning. Förutom låtarna där kan jag meddela att jag just nu mest lyssnar på Doktor Kosmos nya skiva (återkommer nog till den snart), på mina gamla Lauryn Hill-skivor samt på Gwen Stefanis senaste.

Ja, och så vill jag säga att jag tycker det är jättekul när ni kommenterar eller skickar mail. Jag ska bli bättre på att kommentera andras bloggar också, jag lovar...

2 kommentarer:

fredrik sa...

Lite kul är det eller hur? ;-)

Anonym sa...

Fantastiskt! Vad roligt, grattis Marta, way to go. Men jag sa ju att du skriver grymt!