onsdag, augusti 16, 2006

Födelsedagsfunderingar

För precis ett år sedan önskade jag mig tre bloggar i födelsedagspresent: av s-studenters då nyvalda ordförande Magdalena Streijffert, av min laboremus-kompis Katrine Kielos och en kändisblogg av Karolina Ramqvist. Karolina (som sannolikt inte har en aning om vad jag tycker) har såvitt jag vet inte börjat blogga. Magdalena började och slutade, vilket också Katrine gjorde. Fast sen i våras började Katrine igen (vilket säkert inte hade med mig att göra), och ja, the rest is history.

I år tänker jag inte önska mig några bloggar, utan på min födelsedag önskar jag mig istället att nästa år ska vara lika bra som det senaste dygnet: utgång igår kväll, som var sådär kul som det brukade vara för några år sedan med massor av folk jag kände på samma ställe. Och idag trevligt fika med goda vänner, efter sovmorgon och lyxfrukost (tack kombo) och lugn förmiddag.

Fast det är klart, om Kajsa Borgnäs, internationell sekreterare i s-studenter, skarp statsvetare/nationalekonom med ryssland som specialitet, tillika god vän och vapendragare, skulle börja blogga skulle jag ju inte klaga.

Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer: