fredag, augusti 04, 2006

4 små rätter

I förra veckan satt jag och några vänner och diskuterade vad fyra små rätter med svensk husmanskost skulle innehålla. Som en händelse har jag nu blivit inbjuden av Nils att besvara en enkät med just det namnet (minus husmanskosten). Samtliga listor är utan inbördes rangordning, ska tilläggas. Here goes:

4 arbeten jag har haft i mitt liv:
4 filmer jag kan se om och om igen:
(Brasklapp: jag ser sällan filmer om och om igen. Jag gillar film mycket, men ser dem inte på repeat. Alltså blev det fyra musikfilmer, som ju även fungerar på fler plan.)

4 städer jag har bott i:
4 tv-serier jag gärna ser:
4 ställen jag vill åka till:
  • Prag
  • New York
  • Kapstaden
  • Palestina
4 webbsidor jag besöker dagligen:
4 favoriträtter:
  • Nudelwok med räkor och grönsaker
  • Canneloni
  • Raggmunk med lingon och keso
  • Sushi
4 ställen där jag trivs:
4 personer jag vill utmana att svara på enkäten:

Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer: