fredag, december 30, 2005

Fem favoriter

Inspirerad av RS på Kulturbloggen tänkte jag lista mina fem favoritinlägg under året - eller sen juni, då jag startade bloggen. Det gjorde jag i ett infall utan närmare överväganden eller planer, och jag är faktiskt förvånad över att det har varit så kul och att gått så bra att skriva. Sen är det ju såklart kul att folk vill läsa, men det roligaste med bloggandet är nog ändå att jag har hittat en form att skriva i som jag trivs med.

Snart kommer en stor årsbästalista. Men det blir nog tyvärr efter nyår, har bra flyt i uppsatsskrivandet och det gäller ju att smida medan järnet är varmt...

Så länge, här följer mina fem favoritinlägg under året:

Jag är politiskt korrekt - så jag har ingen humor!

Var finns den kristna vänstern?


Besviken på partistyrelsen

Jag vill inte vara en "stark kvinna"!

Namnunderskrifter - rätt väg för opinionsbildning?


Om akademikerarbetslösheten och snedrekryteringen

Oj, det blev visst sex stycken. oh well, så får det vara. Skulle nån mer göra en sån lista, länka i kommentarerna som vanligt.

Inga kommentarer: