måndag, oktober 24, 2005

Bloggblogg

Har varit borta under helgen och har dessutom kommit in i en stressig fas av mitt uppsatsskrivande samtidigt som det händer mycket i laboremus. Därför har det blivit lite mindre bloggande på sistone.

Imorgon börjar kyrkomötet. Spännande. Förhoppningsvis kommer jag kunna blogga lite under tiden, men annars återkommer jag i helgen med rapporter därifrån.

Har också passat på att uppdatera bloggen lite. Har tyvärr fått plocka bort två av mina favoriter - Qaisar och Zaida - eftersom de lagt ner sina respektive bloggar. åtminstone för tillfället. Jag hoppas ni kommer tillbaks!

Jag har dessutom samlat ihop några av mina favoritinlägg från de här månaderna längst ner till höger. Om ni har några andra favoriter (och har energi att engagera er i att meddela detta) så är listan öppen för önskningar...

Och så kan det inte sägas för ofta: kommentera mera!

Inga kommentarer: