fredag, juni 29, 2007

Bloggblogg: missad födelsedag

Som ni har märkt är bloggandet lite mer sporadiskt sedan ett par veckor tillbaka, egentligen utan större orsak än att jag inte varit så sugen, haft så mycket att säga och är lite allmänt nedstämd och uppgiven inför det politiska läget. Men jag kommer nog tillbaka till mina gamla takter snart. Kanske var det mitt oegagemang i bloggandet för tillfället som gjorde att jag försummade min blogg på dess 2-årsdag igår. 28 juni 2005 skrev jag mitt första inlägg och sedan dess har det rullat på med viss utveckling. Under året som gått har ju bland annat min blogg fått en lillasyster, Martas predikningar, jag har skrivit litegrann (men inte så mycket som jag tänkt) på Oppositionen.se, jag har sommarvickat hos Jonas Morian (spekulanter till årets vikariat kan läsa här) och jag har skrivit mer i en del andra sammanhang också, nu senast i Efter Arbetet där jag numera är återkommande krönikör.

Mitt allra första inlägg i bloggen är, precis som förra året, tyvärr sorgligt aktuellt.

Inga kommentarer: