måndag, december 04, 2006

Bloggblogg: slutspurt

Jag ligger lite lågt med bloggandet just nu vilket mest beror på att jag har sjukt mycket att göra i skolan. Jag ska vara student i ganska precis två veckor och en dag till, och det är mycket som ska skrivas och läsas och förberedas och tänkas. För att inte tala om alla julfester som ska hinnas med. Så jag bloggar så mycket jag hinner och orkar.
Annars finns det ju att skriva om - borgarna säljer ut sjukhus, reinfeldt försöker verka folklig/arbetaraktig genom att låta sig intervjuas på en fabrik iklädd svetsglasögen (extremt oklädsamt, rapport 19.30-sändning ikväll), bloggarna diskuterar huruvida persson skämtade angående språkrörsmodellen, alla skyller valförlusten på persson och färre har gått ur kyrkan i år. Men det får bli en annan dag.

Inga kommentarer: